Pop-up med hus og hytter


Hver dag den neste måneden mellom kl. 11.00 og 13.00  kan du møte en av disse på pop-up'en på Ølen Senter. Fra venstre: Morten Helland i Roa Tomteselskap, Nils Skålnes i Berge Sag, Jan Erik Østbø i Eiendomsmegler 1 og Anders Mæland i Brødrene Mæland. Anders Molland i Nordbohus Haugaland er også en av dem som vil være på plass de neste ukene.  

Brødrene Mæland, Berge Sag, Eiendomsmegler 1, Nordbohus Haugaland og Roa Tomteselskap samler seg i et og samme lokale på Ølen Senter. 

Den nye pop-up-butikken skal den neste måneden være utstillingsvindu og salgskontor for hytter og hus fra lokale aktører. 

Pop-up på Ølen Senter

  •  Brødrene Mæland, Berge Sag, Eiendomsmegler 1, Nordbohus Haugaland og Roa Tomteselskap skal den neste måneden ha felles salgskontor på Ølen Senter
  • Du kan møte dem mellom kl. 11.00 og 13.00 mandag til lørdag. 

- Man taper aldri noe på å vise seg frem og være tilgjengelig for en prat, så dette er god markedsføring for oss. Ved å samle oss her på senteret vil vi nok komme i kontakt med en målgruppe som vi ellers ikke så ofte snakker med, sier husselger Nils Skålnes i Berge Sag.

Like før jul i fjor åpnet den første pop-up’en på senteret, da Møbelringen og Princess Etne i en måned hadde interiør- og møbelforretning i lokalet. Initiativtaker bak prosjektet var Medvind24 Næringshage som nå viderefører suksessen, sammen med næringshagebedrifter og gode samarbeidspartnere innen bygg og eiendom. 

Målet er å vise bredden i hva eiendomsaktører i Etne og Vindafjord har å tilby, og gjøre enda flere oppmerksomme på alt som er «på gang» i det lokale boligmarkedet. 

Jan Erik Østbø i Eiendomsmegler 1 tror en pop-up som dette vil gjøre det enklere for folk å stikke innom; om de faktisk er på jakt etter ny bolig, eller bare er nysgjerrige og vil «snakke hus». 

- Jeg tror at terskelen for å komme innom og snakke med oss er lavere her, enn om man ellers må besøke oss på de vanlige kontorene våre. Dersom en uformell hus-prat her på pop-up-butikken kan føre til at noen tar kontakt for å kjøpe neste år, har dette vært en suksess, sier Østbø. 

Pop-up-butikken hadde første åpningsdag på fredag, og hver dag den neste måneden skal selskapene i fellesskap drive salgskontor for sine hus- og hytteprosjekter. Og selv om de i utgangspunktet er konkurrenter er det bare en fordel å samle kreftene om et prosjekt som dette, mener Skålnes.

- Det er veldig viktig å vise spennet i markedet lokalt, og vi kommer mye lengre ved å samle oss og vise hva vi totalt har å tilby. Dessuten er det jo bedre at kundene kjøper av en lokal konkurrent enn at de reiser «til byn» og handler utenbygds, sier han.

Siste saker fra Medvind

Ledige stillinger

Hva skjer i Medvind

Folk i vinden

Rediger Content Item
On test
Aktuelt detaljer
/aktuelt-details